irodalmi blogozós blogozásom

Ez blog "A többi csak irodalom" Verlaine

Friss topikok

  • alma77: Nem a cipőben hanem a cipóban találja meg az orrát. (2010.01.25. 21:56) Gogol: Az orr
  • alma77: ühüm majd igyekezek:) (2010.01.25. 21:54) Charles Baudelaire: Kapcsolatok
  • ancsyblogja: nekem nagyon tetszik, amit írtál:) szerintem szenzációs. a humor pedig abszolút a te műfajod:) (2010.01.24. 17:56) Dosztojevzkij: Bűn és bűnhődés
  • oFő: csak sejtem, mit akartál mondani az elvált férfival, majdnem meg is sértődtem rajta, aztán mégsem.... (2010.01.20. 20:41) Charles Baudelaire: Egy dög
  • oFő: mindent a fordítók csinálnak! ők tehetnek mindenről! ha jól sikerül a vers, az az ő érdemük, ha me... (2010.01.20. 20:36) Paul Verlain: Költészettan

Linkblog

HTML

Dosztojevzkij: Bűn és bűnhődés

2009.12.30. 11:18 | alma77 | 2 komment

Ez az eszmeregény rendkívül bonyolult, ezért csak a saját véleményemet írom le róla.

Fizikálisan nehéz elolvasni, mert vastag. ha egy kicsit számolunk és feltéve az én könyvem 2 kg. az olvasása pedig 3 perc/oldal (a nehéz nyelvezet miatt:), a könyv meg 600 sok oldalas akkor az 600x3x2 N=3600 N ami 360 kg-nak felel meg. Na most ha Szovát egyszerre akarja elovasni és még közben izmozni is akar akkor itt a remek lehetőség. olvasni bonyolult, akkor ha az ember nem tudja azt, hogy Oroszországban 3 neve van egy embernek, ezért zavaró lehet a személyek elhelyezése. Még jó, hogy a tanárnő előre szólt ennek elkerülése érdekében. A cím remekül ileszkedik a regényhez, hiszen két dologról van szó a bűnről és a bűnhődésről. Csak az arány az emit egy kicsit eltolt szó szerint Dosztojevszkij, hiszen a bűn 70 oldal a bűhődés 540 oldal. Szerintem ez azért van, mert a bűnt hamar el lehet követni, de utána a bűnhődés sokáig tart. Végül rengeteg lett a halott és főhősünk ,Raszkolnyikov, lelkileg tisztává vált, hiszen magát feladta, büntetését letöltötte.

Utána, hogy mi történt, arról már egy másik regény szól, amit tudtom szerint még nem írtak meg. Én egy pozitív családi befelyezést tudnék elképzelni.

A bejegyzés trackback címe:

https://alma77.blog.hu/api/trackback/id/tr621632217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oFő 2010.01.20. 20:49:11

helyesírás egyes (a befelyezés miatt), a nevetőizmaim pedig kegyelemért könyörögnek. ha belőled nem lesz stand up comedy-sztár, akkor nincs igazság ezen a földön.

ancsyblogja 2010.01.24. 17:56:53

nekem nagyon tetszik, amit írtál:)
szerintem szenzációs. a humor pedig abszolút a te műfajod:)
süti beállítások módosítása